GOTBACKUP - PERNIAGAAN ONLINE GLOBAL 2015 TERMURAH DAN TERMUDAH


Serius nak jalankan perniagaan global termurah dan buat duit online termudah tahun 2015 ini hanya dari rumah dengan modal mula serendah $1 tetapi potensi pulangan berganda setiap bulan demi bulan?

Jika YA jawapan anda... sila peruntukkan masa anda seminit dua hari ni bagi melayakkan anda berada dalam senarai "AHLI TERAWAL" dan seterusnya menjadi antara kalangan pemula menerima MAKLUMAT PELANCARAN GBU melalui email anda.

Lekas... KLIK SINI dan daftarkan maklumat ringkas diri anda segera !

Peluang menjana keuntungan sebagai Reseller GotBackUp terbuka sekarang. Satu bentuk niaga global mudah yang akan menjadi mega di pasaran dunia sedikit masa nanti.

Kenapa Anda Perlu Dapatkan Servis GBU & Juga Segera Menjadi Reseller?

1. Kerana hampir setiap orang di dunia hari ini memili gagets hp samada iPhone, iPad, Android, laptop, notebook, desktop computer atau komputer peribadi di rumah. Para penganalis dan pakar IT meramalkan bahawa pada tahun ini dan tahun tahun berikutnya 14% daripada pemilik gaget hp dan komputer di rumah bakal menghadapi masalah kehilangan data dan file yang tersimpan dalam gagets dan komputer masing masing. Ini sesuatu yang menakutkan dan anda tidak terkecuali berpotensi mengalami masalah ini. Jadi buatlah persediaan sebelum segalanya terlambat dan elakkan diri anda kehilangan data dan file penting yang berada dalam simpanan gagets mahu pun komputer anda.

2. Kesedaran pentingnya untuk BackUp Stor (storagage) penyimpanan data dan file di dalam gaget dan komputer semakin meningkat. Tahun 2017 sekitar 7% pemilik gagets dan komputer telah mula menggunakan perkhidmatan BackUp untuk keselamatan data mereka.

3. Pada hari ini dan tahun ini peratusan yang telah mendapatkan perkhidmatan BackUp Storage gagets dasn komputer telah meningkat ke 24% iaitu pertambahan melebihi 300%. Pengguna gagets dan komputer dunia semakin menyedari bahawa perlunya mereka menjaga keselamatan "data storage" gaget dsn komputer kerana masalah masalah pencerobohan, hackers dan virus yang semakin berleluasa.

4. Penganalisa pasaran IT menjangkakan permintaan terhadap perkhidmatan BackUp data dan file pemilik gaget dan komputer akan meningkat sekurang kurangnya 36% pada tahun 2016 iaitu tahun hadapan.

Fakta di atas menunjukkan bahawa pasaran "storage backup" untuk pengguna gagets dan komputer sentiasa berganda dan meningkat saban tahun. Kesedaran betapa pentingnya menjaga keselamatan data data dan file menyebabkan permintaan terhadap perkhidmatan "backup" ini sentiasa menunjukkan trend menaik dan ini adalah satu peluang cukup baik untuk ceburi perniagaan ini buat anda, pemilik gagets atau komputer.

Jika anda adalah pemilik hp, iPhone, iPad, Androids, laptop, niotebook mahu pun mempunyai komputer di rumah, anda perlu mendapatkan BackUp ini dari GotBackUp.Com iaitu satu satunya syarikat yang menawarkan servis BackUp Termurah di pasaran Tanpa Had Limit Storage. Bayangkan anda boleh mula dapatkan perkhidmatan ini dengan bayaran serendah $1 untuk cubaan dan sekitar $8 bulanan berbanding dengan pesaing yang mengenakan kos setinggi $195 atau $250 sebagaimana yang dijual oleh iWowWe dan Talk Fusion.



Klik SINI dan bandingkan harga tersebut.

Samada anda nampak atau tidak perniagaan GotBackUp ini bakal menjadi besar dan mega tidak lama lagi. Joel Therien selaku CEO GBU telah membuktikannya bagaimana jayanya beliau mempopularkan syarikat hosting milik beliau iaitu GVO beberapa tahun lepas dan Pure Leverage, 2 tahun sebelumnya. Dua nama ini sudah dikenali didunia dan kini melalui GotBackUp, peluang lebih terbuka untuk semua orang mendapatkan faedah produk mahu pun "side income" kerana sesiapa saja mampu menyertai dan memulai perniagaan GotBackUp yang bermodalkan sekecil $1 saja itu.

Paling menarik dan mantap.....

.

GOTBACKUP ADALAH SATU SATUNYA BIZ GLOBAL TULIN YANG MEMBAYAR KOMISYEN 100%

1. Bonus Sponsor 100% untuk setiap penajaan dibulan pertama

2. Bonus Sponsor 50% untuk setiap penajaan dibulan kedua dan berikutnya

3. Bonus Matching 50% dari pendapatan total ahli tajaan setiap bulan

4. Tiada Had Penajaan (Unlimited Width Frontline)

5. Powerline Tanpa Had (Unlimited Depth Powerline)

*Komisyen 100% dikira setiap hari bagi setiap jualan dan penajaan yang dilakukan.

Klik SINI dan tonton video agar lebih memahami bagaimana komisyen dibayar kepada Reseller GBU. Segera Daftar untuk mendapatkan email PENGUMUMAN PELANCARAN yang dijangka akan dibuat pada awal Februari 2015. Jadikan GotBackUp sebagai sumber pendapatan sampingan anda pada tahun 2015. Mulakan langkah pertama anda untuk tukarkan $1 yang anda keluarkan menjadi $1000+++ Pendapatan Residual setiap bulan dan selamanya. GST bakal dimulakan pada April 2015 di Malaysia dan lakukan sesuatu sekarang juga untuk mengelak impak negatif terhadap kedudukan kewangan anda sedikit hari lagi.

Website :   http://gotbackup.com/early-bird/index.php?id=just1dollar

Name :  LeesaShoppe
Tel :  0143088528
Email :  my.protector1@gmail.com
City: Kepala Batas

About the Author

Job2uSabah

Author & Editor

Pengiklanan Percuma Pasaran Sabah

Post a Comment

 
One Stop Sabahan © 2015 - Designed by Templateism.com